Cashback niet geregistreerd?

Vervelend dat jouw cashback niet geregistreerd is. Hieronder leggen wij uit wat je kunt doen in zo'n geval, maar ook hoe je het kunt voorkomen.

 

Als een cashback niet is bevestigd, kun je het beste in Mijn Account een claim aanmaken. Dan kunnen we het verder oppakken als we de factuur, orderbevestiging of polisblad hebben.

We zetten deze claim dan vaak binnen twee weken door naar de webshop. Hou er rekening mee dat het gemiddeld 2 à 3 maanden kan duren voordat een claim wordt behandeld door de webshop. Soms gaat het sneller, maar soms kan het ook nog langer duren. Wij hebben daar helaas ook geen invloed op. De uitkomst kan zijn dat de claim wordt toegewezen of wordt afgewezen. Over de gehele linie worden ong. 60% van de claims uiteindelijk toegewezen en 40% afgewezen door de webshops.

Hoe kan ik een claim voorkomen?

De oorzaak is vaak het niet volgen van de algemene cashback-regels of de voorwaarden die vermeld worden op de pagina van de webshop. Als je die ècht volgt, dan zou het in principe niet fout kunnen gaan.

 

Alle gebruikers gebruiken dezelfde link voor een webshop. Als we een claim ontvangen, checken we daarom altijd of de cashback bij andere gebruikers wel heeft gewerkt. Als dat zo is dan kan het dus niet ons of aan de link liggen en heeft de gebruiker waarschijnlijk niet alle 'regels' en voorwaarden gevolgd.

 

Op elke webshoppagina, onder Statistieken, kun je ook zien wanneer de laatste cashback voor deze webshop is geregistreerd.

Tips voor het laten slagen van een cashback

  • gebruik Chrome zonder Adblockers, of gebruik Chrome Incognito als je wel plug-ins/extensies hebt geïnstalleerd
  • klik via ons platform door naar de webshop en accepteer alle cookies
  • vul jouw winkelmandje
  • rond de bestelling af, en de cashback wordt iets later in jouw account gezet

 

Overig